Avantajele achiziționării de produse personalizate!

În prezent, clienții se așteaptă ca companiile să își adapteze produsele sau serviciile în mod special pentru toată lumea.

Click-Stop.ro oferă această experiență, unde clienții pot achiziționa produse personalizate special pentru ei. Acest nivel de personalizare nu oferă doar clientului ceea ce își dorește, ci creează și o legătură mai strânsă între brand și consumator.

Iată mai multe motive pentru care personalizarea produselor este un lucru bun, chiar esențial:

• Generați mai multe vânzări

Personalizarea produselor nu ajută doar la creșterea vânzărilor, ci menține și clienții mulțumiți, ceea ce promovează loialitatea și recomandări.

Un studiu realizat, sugerează că,  în medie, în diferite sectoare de retail, 36% dintre consumatori ar lua în considerare cumpărarea de produse sau servicii personalizate. Dacă această cifră vă surprinde, ascultați: 1 din 5 dintre acești consumatori ar fi dispuși să plătească cu 20% mai mult pentru un produs personalizat sau exclusiv! Acest lucru indică o schimbare a mentalității consumatorului de la costul monetar și către valoarea inerentă.

În plus, 48% dintre clienți ar fi dispuși să aștepte mai mult pentru un produs sau serviciu personalizat. Aceasta înseamnă că, în timp ce produsul lor personalizat este creat, clienții au mai mult timp să navigheze și, eventual, chiar să genereze mai multe vânzări.

• Ieșiți în evidență față de concurență

Imaginează-ți scena: un oraș are două magazine de haine, ambele vând tricouri. În primul, puteți alege un design dintr-un catalog de 100 de imagini și modele diferite, toate frumos concepute de designeri grafici talentați. În al doilea magazin, însă, nu există nici un catalog – poți intra și cere orice imagine dorești – o fotografie a fiicei tale pentru cea de-a 5-a aniversare, un desen animat cu tine ca super-erou mâzgălit de nepoata ta sau doar cuvintele „nu deranja”. Având posibilitatea de a alege, cei mai mulți oameni vor alege să facă cumpărături de la magazinul nr. 2 și să-și obțină tricoul visat, știind că nimeni altcineva nu are același tricou. Dacă puteți oferi produse unice, concepute la comandă pentru fiecare client, va face o mare diferență în procesul de luare a deciziilor.

• O mai bună perspectivă asupra clienților

Datele despre clienți, tendințele consumatorilor și obiceiurile de cumpărare sunt instrumente puternice pe care trebuie să le aveți în orice arsenal de afaceri. A avea propriile mijloace de a obține o perspectivă vă poate oferi un avantaj competitiv puternic. Afacerile fără o ofertă de personalizare a produsului pot culege date doar despre articolele pe care le au în stoc. Dacă le permit clienților să personalizeze produsele, își pot cunoaște clienții în moduri de care concurenții nu se pot apropia.

Cu tehnologii precum CRM și analiza datelor, companiile pot salva informațiile fiecărui client și le pot folosi pentru a oferi produse sau servicii adaptate gusturilor și preferințelor lor. O bună personalizare merge mână în mână cu tehnologia analitică. Cine știe – în viitor, inteligența artificială ar putea permite companiilor să folosească obiceiurile de personalizare ale clienților pentru a anticipa următoarea mare tendință de vânzări.

• Recunoașterea brandului

Recunoasterea brandului implică faptul că consumatorii pot identifica compania ta și produsele sau serviciile acesteia imediat când văd sigla firmei.  Acesta este unul dintre motivele cheie pentru distribuirea produselor promoționale. Cadoul râmane în casele, birourile sau mașinile lor mult timp, amintindu-le mereu de afacerea ta.

• Revenirea cliențiilor

Oamenii apreciază obiectele personalizate, așadar obiectele promoționale sunt o modalitate excelentă pentru a fideliza clienții sau angajații. Nu numai că faci o impresie excelentă asupra clienților, dar pot crea pozitivitate și la locul de muncă. Oamenii vor asocia calitatea premium a articolelor  cu calitatea afacerii tale.