Termeni și condiții

Click-stop.ro este denumirea comercială a SC GENERAL PREST SRL, persoană juridică cu sediul în România, Gherla, Jud. Cluj, Str.Stăruinței, Nr. 11, Sc. 4, Ap. 43, punct de lucru în Gherla, Jud. Cluj, Str. Liviu Rebreanu, Nr.29, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul nr. J12/2486/2006, având CUI RO18869490, numită în continuare General Prest Srl.

Vă rugăm să cititi acești termeni și condiții cu atenție pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului. Utilizarea acestui site implică acceptarea tacită a termenilor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre părți.

În calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.click-stop.ro, General Prest SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de Confidențialitate, Termenii și Condițiile de folosire, fără o notificare prealabilă. Astfel, vă rugăm să vizitați periodic această sectiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.

1. Terminologie

Vanzator General Prest SRL

Client – persoana fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care are sau obține acces la CONȚINUTUL SITE-ULUI, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către GENERAL PREST SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între General Prest SRL și acesta, și care necesită crearea și utilizarea unui CONT și care plasează o comandă pe site, prin intermediul contului creat în site sau nu.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din prezenta secțiune.

Cont secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite clientului transmiterea comenzii și care conține informații despre acesta și istoricul acestuia în Site.

Site – domeniul www.click-stop.ro și subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic, ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client, prin care acesta transmite vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, clientului ca urmare a contractului încheiat.

Campanie acțiunea de a expune în scop comercial, un numar finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a clientului.

Conținutul site-ului

toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

conținutul oricărui e-mail trimis clienților de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumita perioadă;

date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Recenzie – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producator.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra bunurilor și serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către General Prest SRL, clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, sau prin intermediul unui cont bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor și serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

2. Politica de vânzare online

Prin înregistrarea unei comenzi pe Site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care nzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Pentru motive justificate, nzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică, cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția nzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată, dacă se impune.

În conformitate cu prevederile art. 8, alin.(9) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării de către vânzător a acceptarii comenzii transmise de client (consumator). Confirmarea comenzii se realizează prin intermediul adresei de poștă electronică furnizată de client la momentul plasării comenzii și doar dacă sunt îndeplinite cerințele prevăzute la art 9 din prezentul Document.

Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe Site vor sta la baza contractului.

Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client.

Pentru motive justificate General Prest SRL poate restrictiona accesul clientului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel General Prest SRL. În oricare dintre aceste cazuri, clientul se poate adresa nzătorului, la adresa de mail: info@clickglobal.ro pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

Comunicarea cu nzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

General Prest SRL poate publica pe Site informații despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Preturile produselor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in LEI (RON), la care se adauga T.V.A. (conform legislației în vigoare de la momentul plasării comenzii).

În cazul plăților online nzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către bancă emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai clientul.

Imaginile produselor prezentate pe site sunt utilizate cu titlu de prezentare și informare și nu reprezintă o obligație contractuală din partea General Prest SRL și nici nu atrag responsabilitatea acestuia.

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea nzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3. Drepturi de autor

Conținutul site-ului www.click-stop.ro este proprietatea SC General Prest SRL.

General Prest SRL garantează utilizatorului acces limitat pe site-ul www.click-stop.ro, în interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) și nu ii conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei General Prest SRL fără acordul prealabil scris al acesteia.

Bazele de date, programe, elemente de grafică, sunt proprietatea SC General Prest SRL, sau după caz, a furnizorilor produselor oferite prin intermediul site-ului și este protejat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare.

Este strict interzisă copierea, stocarea, modificarea parțială sau în întregime a site-ului și se pedepsește conform legilor în vigoare privind protecția drepturilor de autor. În calitate de utilizator, dumneavoastră sunteți pe deplin de acord cu cele mai sus menționate.

4. Anularea comenzilor

click-stop.ro îsi rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse și servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru produse (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregătire).


5. Limitarea accesului la Site

Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. General Prest SRL nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.


6. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Va invităm să accesati, de asemenea, pagina Prelucrarea datelor cu caracter personal


7. Înregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul www.click-stop.ro utilizatorul este obligat să folosească o adresă de e-mail validă. Click-stop.ro poate refuza cererea de înregistrare în situațiile în care constată că ați utilizat informații neconforme cu realitatea sau ați folosit serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.


8. Prețul

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului +TVA + cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente sunt detaliate pe Site înainte de plasarea comenzii de către client.


9. Comanda

Produsele și/sau Serviciile achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului clientului.

Prin finalizarea comenzii, clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, General Prest SRL nu poate fi tras la raspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport în vederea reexpedierii comenzii vor cădea în sarcina clientului. Totodata, în acest caz, General Prest SRL nu este raspunzator pentru eventualele prejudicii suferite de client ca urmare a întârzierii livrarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii, clientul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant General Prest SRL să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea comenzii.

În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către client nu poate fi livrat de către General Prest, ne obligăm să informăm clientul asupra acestui fapt și, în cazul în care clientul a achitat anterior acestei informări contravaloarea bunului și/sau serviciului, să returnăm în contul clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 zile de la constatarea și anunțarea imposibilitatii de a onora comanda.

Confirmarea de înregistrare a comenzii primită de client automat, la momentul finalizarii comenzii și ulterior prin e-mail, nu creează obligații contractuale și nu este o confirmare a faptului că produsele sau serviciile comandate sunt pe stoc. Comanda plasată online de catre Cumpărator va fi considerată validă numai după confirmarea acesteia de către Vânzător, și doar dacă:

  • Datele Cumpărătorului sunt complete și corecte

  • Produsele din comanda Cumpărătorului sunt disponibile

  • Nu există erori în sistem care ar putea genera prețuri greșite (ex: valoare a prețului zero, preț derizoriu, etc.)


10. Facturare – plăți

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Facturile emise de vânzător pentru produsele aferente unor comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite clientului prin email la momentul confirmării comenzii de către vânzător. Facturile aferente unor produse care nu au fost preluate de catre client vor fi anulate de către vânzător la momentul la care aceste produse vor fi restituite de curier.

Plata se poate face online (card bancar), OP sau ramburs.


11. Livrarea

Acest magazin online este destinat livrarii de produse către clienți persoane fizice, persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. În momentul livrării, o persoană cu varsta de minim 18 ani, reprezentând persoana fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate.

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către General Prest SRL. Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă se face de către General Prest SRL. În ziua de duminică nu se fac livrari. În anumite cazuri, în functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.


Data estimată de livrare poate varia în funcție de cantitățile produselor comandate și este cuprinsă între 3 si 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. In mod cu totul excepțional (revizii tehnice, întreruperi de curent s.a.m.d ce pot afecta producția) termenul de livrare poate fi prelungit, acest aspect fiind comunicat clientului prin mail sau telefon. Clientul poate opta pentru anularea comenzii în acestă situație, iar General Prest SRL se obligă să returneze, dacă este cazul, suma achitată în avans.

La solicitarea General Prest SRL sau a curierului, clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale.

În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lasată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata dacă clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

Clientul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa comunicată în momentul validării comenzii pe site.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către General Prest SRL, la momentul predării produselor comandate către client la adresa indicată de acesta la momentul plasării comenzii.


12. Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și factura sau bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod scris pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea fără obiecțiuni a bonului de livrare (în cazul livrării prin curier) sau a facturii în cazul ridicării de la sediu de către client, acesta recunoaște în mod expres primirea în bune condiții și în totalitate a produselor comandate iar orice reclamație ulterioară cu privire la viciile aparente ale produselor nu va fi luata în considerare.


13. Dispoziții finale

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe click-stop.ro și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române.