Click-stop.ro este denumirea comercială a SC GENERAL PREST SRL, persoană juridică cu sediul în România, Gherla, Jud. Cluj, Str.Stăruinței, Nr. 11, Sc. 4, Ap. 43, punct de lucru în Gherla, Jud. Cluj, Str. Liviu Rebreanu, Nr.29, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul nr. J12/2486/2006, având CUI RO18869490, numită în continuare General Prest Srl.

Vă rugăm să cititi acești termeni și condiții cu atenție pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului. Utilizarea acestui site implică acceptarea tacită a termenilor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre părți.

În calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.click-stop.ro, General Prest SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de Confidențialitate, Termenii și Condițiile de folosire, fără o notificare prealabilă. Astfel, vă rugăm să vizitați periodic această sectiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.

1. Terminologie

Vanzator – General Prest SRL

Client – persoana fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care are sau obține acces la CONȚINUTUL SITE-ULUI, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către GENERAL PREST SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între General Prest SRL și acesta, și care necesită crearea și utilizarea unui CONT și care plasează o comandă pe site, prin intermediul contului creat în site sau nu.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din prezenta secțiune.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite clientului transmiterea comenzii și care conține informații despre acesta și istoricul acestuia în Site.

Site – domeniul www.click-stop.ro și subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic, ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client, prin care acesta transmite vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, clientului ca urmare a contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un numar finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a clientului.

Conținutul site-ului

• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

• conținutul oricărui e-mail trimis clienților de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

• informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumita perioadă;

• date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Recenzie – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producator.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra bunurilor și serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către General Prest SRL, clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, sau prin intermediul unui cont bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor și serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

2. Politica de vânzare online

Prin înregistrarea unei comenzi pe Site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică, cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată, dacă se impune.

În conformitate cu prevederile art. 8, alin.(9) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării de către vânzător a acceptarii comenzii transmise de client (consumator). Confirmarea comenzii se realizează prin intermediul adresei de poștă electronică furnizată de client la momentul plasării comenzii și doar dacă sunt îndeplinite cerințele prevăzute la art 9 din prezentul Document.

Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe Site vor sta la baza contractului.

Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client.

Pentru motive justificate General Prest SRL poate restrictiona accesul clientului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel General Prest SRL. În oricare dintre aceste cazuri, clientul se poate adresa vânzătorului, la adresa de mail: info@clickglobal.ro pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

General Prest SRL poate publica pe Site informații despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Preturile produselor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in LEI (RON), la care se adauga T.V.A. (conform legislației în vigoare de la momentul plasării comenzii).

În cazul plăților online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către bancă emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai clientul.

Imaginile produselor prezentate pe site sunt utilizate cu titlu de prezentare și informare și nu reprezintă o obligație contractuală din partea General Prest SRL și nici nu atrag responsabilitatea acestuia.

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3. Drepturi de autor

Conținutul site-ului www.click-stop.ro este proprietatea SC General Prest SRL.

General Prest SRL garantează utilizatorului acces limitat pe site-ul www.click-stop.ro, în interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) și nu ii conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei General Prest SRL fără acordul prealabil scris al acesteia.

Bazele de date, programe, elemente de grafică, sunt proprietatea SC General Prest SRL, sau după caz, a furnizorilor produselor oferite prin intermediul site-ului și este protejat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare.

Este strict interzisă copierea, stocarea, modificarea parțială sau în întregime a site-ului și se pedepsește conform legilor în vigoare privind protecția drepturilor de autor. În calitate de utilizator, dumneavoastră sunteți pe deplin de acord cu cele mai sus menționate.

4. Limitarea accesului la Site

Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. General Prest SRL nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Va invităm să accesati, de asemenea, pagina Prelucrarea datelor cu caracter personal

6. Înregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul www.click-stop.ro utilizatorul este obligat să folosească o adresă de e-mail validă. Click-stop.ro poate refuza cererea de înregistrare în situațiile în care constată că ați utilizat informații neconforme cu realitatea sau ați folosit serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

7. Prețul

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului +TVA + cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente sunt detaliate pe Site înainte de plasarea comenzii de către client.

8. Comanda

Produsele și/sau Serviciile achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului clientului.

Prin finalizarea comenzii, clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, General Prest SRL nu poate fi tras la raspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport în vederea reexpedierii comenzii vor cădea în sarcina clientului. Totodata, în acest caz, General Prest SRL nu este raspunzator pentru eventualele prejudicii suferite de client ca urmare a întârzierii livrarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii, clientul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant General Prest SRL să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea comenzii.

În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către client nu poate fi livrat de către General Prest, ne obligăm să informăm clientul asupra acestui fapt și, în cazul în care clientul a achitat anterior acestei informări contravaloarea bunului și/sau serviciului, să returnăm în contul clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 zile de la constatarea și anunțarea imposibilitatii de a onora comanda.

Confirmarea de înregistrare a comenzii primită de client automat, la momentul finalizarii comenzii și ulterior prin e-mail, nu creează obligații contractuale și nu este o confirmare a faptului că produsele sau serviciile comandate sunt pe stoc. Comanda plasată online de catre Cumpărator va fi considerată validă numai după confirmarea acesteia de către Vânzător, și doar dacă:

Datele Cumpărătorului sunt complete și corecte

Produsele din comanda Cumpărătorului sunt disponibile

Nu există erori în sistem care ar putea genera prețuri greșite (ex: valoare a prețului zero, preț derizoriu, etc.)

9. Facturare – plăți

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Facturile emise de vânzător pentru produsele aferente unor comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite clientului prin email la momentul confirmării comenzii de către vânzător. Facturile aferente unor produse care nu au fost preluate de catre client vor fi anulate de către vânzător la momentul la care aceste produse vor fi restituite de curier.

Plata se poate face online (card bancar), OP sau ramburs.

10. Livrarea

Acest magazin online este destinat livrarii de produse către clienți persoane fizice, persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. În momentul livrării, o persoană cu varsta de minim 18 ani, reprezentând persoana fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate.

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către General Prest SRL. Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă se face de către General Prest SRL. În ziua de duminică nu se fac livrari. În anumite cazuri, în functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

Data estimată de livrare poate varia în funcție de cantitățile produselor comandate și este cuprinsă între 3 si 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. In mod cu totul excepțional (revizii tehnice, întreruperi de curent s.a.m.d ce pot afecta producția) termenul de livrare poate fi prelungit, acest aspect fiind comunicat clientului prin mail sau telefon. Clientul poate opta pentru anularea comenzii în acestă situație, iar General Prest SRL se obligă să returneze, dacă este cazul, suma achitată în avans.

La solicitarea General Prest SRL sau a curierului, clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale.

În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lasată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata dacă clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

Clientul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa comunicată în momentul validării comenzii pe site.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către General Prest SRL, la momentul predării produselor comandate către client la adresa indicată de acesta la momentul plasării comenzii.

11. Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și factura sau bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod scris pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea fără obiecțiuni a bonului de livrare (în cazul livrării prin curier) sau a facturii în cazul ridicării de la sediu de către client, acesta recunoaște în mod expres primirea în bune condiții și în totalitate a produselor comandate iar orice reclamație ulterioară cu privire la viciile aparente ale produselor nu va fi luata în considerare.

12. Dispoziții finale

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe click-stop.ro și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Facturile emise de vânzător pentru produsele aferente unor comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite clientului prin email la momentul confirmării comenzii de către vânzător. Facturile aferente unor produse care nu au fost preluate de catre client vor fi anulate de către vânzător la momentul la care aceste produse vor fi restituite de curier.

Plata se poate face online (card bancar), OP sau ramburs.

Serviciile de grafică și produsele personalizate (îmbrăcăminte, print, promoționale) se plătesc 100% în avans.

Daca nu esti 100% satisfacut de produsul cumparat de pe www.click-stop.ro, poti sa-l returnezi.

Aceștia sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

În termen de 14 zile, din momentul în care ai primit produsul prin curier sau l-ai ridicat de la sediul nostru, trebuie ă anunți intenția ta de a returna produsul. Poți face asta, cel mai usor, completând formularul de retur de mai jos. În acest formular, te rog să nu uiți să selectezi una din opțiunile de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei de bani.

DESCARCA FORMULAR RETUR

Daca nu doresti sa completezi formularul de retur, poti să ne anunți, printr-o declarație neechivocă, prin poșta la adresa:

General Prest SRL, Str. Romană, Nr.22, Gherla, jud Cluj;

Atenție, nu poți anunța intenția de retur doar telefonic.

După trimiterea formularului de retur, vei primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail de la noi confirmarea primirii acestui formular și apoi un e-mail în care ești informat de aprobarea sau respingerea cererii tale.

Dupa anunțarea intenției de returnare aveți 14 zile lucrătoare în care produsul trebuie să ajungă la noi, la urmatoarea adresa:

General Prest SRL, Str. Romană, Nr.229, Gherla, jud Cluj;

Returnarea fizică a produselor se poate face personal la sediul nostru( adresa de mai sus) sau prin curierat (nu poștă), costurile nefiind suportate de noi.

Daca ai optat pentru rambursul sumei de bani, îți vom trimite suma în contul specificat în formularul de retur. Dacă ai plătit cu cardul, banii vor fi returnați în același cont. Banii vor fi vizibili în cont sau pe card în maxim 14 zile lucrătoare de la data la care ne-ai anunțat de returul produselor. Îti vom rambursa banii prin aceeași modalitate de plată ca și cea folosita inițial, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare (în acest caz nu o să-ți percepem niciun comision suplimentar)

Restricții privind returul produselor

Următoarele categorii de produse nu vor putea fi returnate:

  • Produse de tip comandă specială, adică cele confecționate după specificațiile tale sau personalizate în mod clar.
  • Elaborarea de design digital, prelucrarea de fișiere continând design digital.
  • Prestări servicii: colantare și masurători de spații comerciale în vederea colantării.
  • Returul produselor defecte sau deteriorate

În cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugăm să ne trimiți, după transmiterea formularului de retur, un email la adresa info@click-stop care să conțină imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, împreună cu o descriere cât mai clară a problemei.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de către tine:

  • prezintă urme de umezire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice,
  • prezintă urme de folosire excesivă, precum și produse vestimentare purtate.

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Această politică se referă la cookie-urile și pagina web deținută și operată de GENERAL PREST S.R.L. cu sediul în Gherla, jud. Cluj, str. Stăruinței, nr 11, ap.43, punct de lucru situat în Gherla, str. Liviu Rebreanu, nr. 29.

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe orice terminal cu acces la internet, precum computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome).

Este important de reținut faptul că un cookie este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile nu solicită informații cu caracter personal și nu identifică personal utlizatorii de pe internet.

La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului. Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență placută de navigare și susțin demersurile General Prest SRL pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferințele în materie de confidențialitate online, coșul de cumpărături sau publicitate relevantă.

Ce cookie-uri folosim?

Folosim două tipuri de cookie-uri: per sesiune și fixe. Primele sunt fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicației (browser-ului web). Fișierele fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă în parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.

Cum sunt folosite Cookie-urile de către acest site?

O vizită pe acest site poate plasa cookie-uri în scopuri de:

  • · Cookie-uri de performanță a site-ului
  • · Cookie-uri de analiză a vizitatorilor
  • · Cookie-uri pentru geotargetting
  • · Cookie-uri de înregistrare
  • · Cookie-uri pentru publicitate
  • · Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Conțin cookie-urile date personale?

Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalități pentru utilizator. Aceste date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Ștergerea cookie-urilor

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către terminalul sau. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite functionalități ale paginii web.

De ce sunt cookie-urile importante pentru internet?

Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online – ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs, evidențiate prin comportamentul de navigare.

Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

  • · Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.
  • · Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor.
  • · Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
  • · Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
  • · Furnizarea de publicitate mai relevantă pentru utilizator.

· Măsurarea, optimizarea și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile derulează aceste analize a utilizării lor pentru a îmbunătăși site-urile în beneficiul userilor.

Securitate și probleme legate de confidențialitate

Cookie-urile NU sunt virși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod așa că nu pot fi executate și nici nu pot auto-rula. În consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși. Cookie-urile pot fi totuși folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume site cât și pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o formă de spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt și în mod constant marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate și stergere automată dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:

Deoarece protecția identității este foarte valoroasă și reprezintă dreptul fiecărui utilizator de internet, este indicat să se știe ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru că prin intermediul lor se transmit in mod constant în ambele sensuri informații între browser și website, dacă un atacator sau persoană neautorizată intervine în parcursul de transmitere a datelor, informațiile conținute de cookie pot fi interceptate.

Deși foarte rar, acest lucru se poate intâmpla dacă browserul se conectează la server folosind o rețea necriptată (ex: o retea WiFi nesecurizată).

Alte atacuri bazate pe cookie implică setări greșite ale cookie-urilor pe servere. Dacă un website nu solicită browserului să folosească doar canale criptate, atacatorii pot folosi această vulnerabilitate pentru a pacali browserele în a trimite informații prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informațiile în scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important să fiți atenți în alegerea metodei celei mai potrivite de protecție a informațiilor personale.

Sfaturi pentru o navigare sigură și responsabilă, bazată pe cookie-uri.

Datorita flexibilității lor și a faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri și cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai răspândite și utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Iata cateva sfaturi care vă pot asigura că navigați fără griji, însă cu ajutorul cookie-urilor:

· Particularizați-vă setările browser-ului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securității utilizării cookie-urilor.

· Dacă nu vă deranjează cookie-urile și sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și al datelor personale de acces.

· Daca impărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browser-ului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browser-ul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookieuri și de a șterge orice informație de vizitare la inchiderea sesiunii de navigare.

· Instalați-vă și updatați-vă constant aplicații antispyware.

Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, împiedică browserul de la a accesa website-uri care ar putea să exploateze vulnerabilitatile browser-ului sau să descarce software periculos.

Asigurați-vă că aveți browserul mereu updatat.

Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizează exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.

Cookie-urile sunt pretutindeni și nu pot fi evitate dacă doriti să vă bucurați de acces pe cele mai bune și cele mai mari site-uri de pe internet – locale sau internaționale. Cu o întelegere clară a modului lor de operare și a beneficiilor pe care le aduc, puteți lua masurile necesare de securitate astel încât să puteți naviga cu încredere pe internet.

Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că nu veți mai primi/vedea publicitate online.

Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau poți seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă nu ești înregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lăsa comentarii.

Toate browser-ele moderne oferă posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setări se gasesc de regula în “opțiuni” sau în meniul de “preferințe” al browser-ului tău.

Pentru a întelege aceste setări, urmatoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteți folosi opțiunea “ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.

  • Cookie settings in Internet Explorer
  • Cookie settings in Firefox
  • Cookie settings in Chrome
  • Cookie settings in Safari

Pentru setările cookie-urilor generate de terți, puteți consulta și site-ul:

http://www.youronlinechoices.com/ro/

Termeni în înțelesul Regulamentului General (UE) 2016/679:

„date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

„prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

„restricționarea prelucrării” înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea viitoare a acestora;

„operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;

„persoană împuternicită de operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;

„parte terță” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal;

„consimțământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;

Ce date folosim pentru furnizarea serviciilor?

- prenume, nume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă de facturare, adresă de livrare, detalii companie, detalii despre metoda de livrare, detalii despre metoda de plată, comentarii despre comandă, fax (opţional, la creare cont), adresa 2 (opţional, la creare cont);

- nume de utilizator şi parolă dacă aveţi cont pe PLATFORMA ONLINE.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

Prelucrăm o categorie largă de date cu caracter personal în vederea încheierii și executării comenzii, iar durata de păstrare pentru fiecare tip de date diferă în funcţie de necesitatea sau de obligaţia pe care o avem, astfel:

Pentru a putea face dovada relaţiei comerciale pe care o avem cu dumneavoastră, păstrăm datele cu caracter personal prelucrate pe toată durata necesară finalizării comenzii (de la momentul plasării comenzii până la livrarea ei), şi adiţional pentru o perioadă de trei ani de la data finalizării comenzii.

În acest sens, păstrăm inclusiv informaţii despre situaţia plăţilor şi corespondenţa pe care o avem cu privire la comandă şi livrare (atunci când este cazul). În cazul în care, la încetarea relaţiei comerciale pe care o avem cu dumneavoastră, vor rămâne debite de recuperat, vom păstra informaţiile care sunt necesare recuperării lor până în momentul colectării plăţilor aferente sau până la expirarea termenului de prescripţie, oricare dintre acestea intervine primul.

- păstram istoricul comenzilor tale în contul de client atât timp cât contul de client este activ. Dacă nu aţi accesat contul dumneavoastră de client timp de 3 ani, vom şterge detaliile contului, inclusiv informaţiile disponibile din cadrul acestuia.

- de asemenea, din raţiuni fiscale, suntem obligaţi să păstram toate informaţiile aferente facturării produselor furnizate pentru o perioadă de 10 ani de la finalizării comenzii.

Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), efectuate de către General Prest SRL.

Toate datele dvs. personale vor fi folosite de click-stop.ro exclusiv in scopul declarat al acestui site: magazin online. General Prest SRL, operator al site-ului click-stop.ro și nu va face publice și nu va vinde bazele de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal ale clienților sai.

Scopul colectării datelor este gestiune economico-financiară (livrare si facturare), informarea Clienților privind evoluția și starea Comenzilor.

Refuzul furnizarii acestor date cu caracter personal determină imposibilitatea onorării comenzilor.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si nu sunt comunicate nici unui alt destinatar. Conform Legii nr. 677/2001, clientul beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și de dreptul de a se adresa justiției. De asemenea, clientul are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale și de a solicita pe cale oficială ștergerea acestora. Clienții pot comunica informațiile corecte la info@click-stop.ro în cazul în care anumite date personale sunt incorecte. General Prest SRL se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți. Datele personale vor putea fi, însă, transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autoritati în drept să efectueze orice verificari justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile in vigoare.

Nu se stocheaza urmatoarele date: Datele cardului de plata al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către click-stop.ro, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzactiei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpăratorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure: 3D Secure înseamna o noua abordare globala a autentificării cumparatorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranta presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Pentru marketing, publicitate şi/sau alerte periodice

Vrem să ţinem legătura cu dumneavoastră şi să vă anunţăm cu privire la produse noi, oferte, campanii sau orice activităţi similare! Pentru a face asta vrem să vă transmitem mesaje comerciale de tip newsletter şi/sau alerte periodice prin e-mail sau direct pe PLATFORMA ONLINE.

În momentul în care UTILIZATORUL înregistrează un CONT pe PLATFORMA ONLINE, acesta are dreptul de a-şi exprima sau nu acordul cu privire la primirea de mesaje de tip newsletter şi/sau alerte din partea General Prest SRL prin modalitatea electronică prin e-mail sau prin anunţuri pe PLATFORMA ONLINE.

Datele furnizate de UTILIZATOR în scopul expedierii newslettere-lor şi/sau alertelor pot şi vor fi folosite de către General Prest SRL în limitele prezentei politici.

Renunţarea la primirea newslettere-lor şi/sau alertelor se poate face în orice moment astfel:

- folosind legătura special destinată din cadrul oricărui mesaj de tip newsletter şi/sau alertă primită aflată în partea de jos a e-mail-ului în secţiunea „Click aici pentru dezabonare”, opţiune ce va fi disponibilă în cadrul fiecărei comunicări;

- prin modificarea acordului său de a primi mesaje de tip newsletter şi/sau alerte în cadrul CONTULUI de pe PLATFORMA ONLINE;

- prin contactarea General Prest SRL la adresa de e-mail info@click-stop.ro şi fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

Renunţarea la primirea mesajelor de tip newsletter şi/sau alertă nu implică renunţarea la acordul privind TERMENII ŞI CONDIŢIILE sau privind prezenta politică şi se aplică exclusiv ulterior primirii mesajului/notificării de renunţare. De asemenea, renunţarea la primirea mesajelor de tip newsletter şi/sau alertă nu va afecta posibilitatea General Prest SRL de a vă contacta pentru finalizarea unei comenzi.

General Prest SRL îşi rezervă dreptul de a selecţiona persoanele cărora le va trimite mesaje de tip newsletter şi/sau alerte, cât şi dreptul de a elimina din baza sa de date orice UTILIZATOR sau CLIENT care şi-a exprimat anterior consimţământul de a primi mesaje de tip newsletter şi/sau alerte, pe baza unor motive obiective, fără niciun angajament ulterior din partea General Prest SRL sau a unei notificări prealabile.

General Prest SRL nu va include în mesajele de tip newsletter şi/sau alertele transmise niciun alt fel de material publicitar care să menţioneze vreun terţ care nu este partener al General Prest SRL la momentul expedierii mesajului de tip newsletter şi/sau alertei.

Ce date folosim pentru furnizarea comunicărilor de tip newsletter/alertă?

- prenume, nume, adresă de e-mail / număr de telefon, în funcţie de canalul ales pentru comunicare.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

Te vom contacta în aceste scopuri atât timp cât contul de client este activ în PLATFORMA ONLINE.Termeni în înțelesul Regulamentului General (UE) 2016/679:

„date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

„prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

„restricționarea prelucrării” înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea viitoare a acestora;

„operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;

„persoană împuternicită de operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;

„parte terță” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal;

„consimțământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;

Ce date folosim pentru furnizarea serviciilor?

- prenume, nume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă de facturare, adresă de livrare, detalii companie, detalii despre metoda de livrare, detalii despre metoda de plată, comentarii despre comandă, fax (opţional, la creare cont), adresa 2 (opţional, la creare cont);

- nume de utilizator şi parolă dacă aveţi cont pe PLATFORMA ONLINE.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

Prelucrăm o categorie largă de date cu caracter personal în vederea încheierii şi executării comenzii, iar durata de păstrare pentru fiecare tip de date diferă în funcţie de necesitatea sau de obligaţia pe care o avem, astfel:

Pentru a putea face dovada relaţiei comerciale pe care o avem cu dumneavoastră, păstrăm datele cu caracter personal prelucrate pe toată durata necesară finalizării comenzii (de la momentul plasării comenzii până la livrarea ei), şi adiţional pentru o perioadă de trei ani de la data finalizării comenzii.

În acest sens, păstrăm inclusiv informaţii despre situaţia plăţilor şi corespondenţa pe care o avem cu privire la comandă şi livrare (atunci când este cazul). În cazul în care, la încetarea relaţiei comerciale pe care o avem cu dumneavoastră, vor rămâne debite de recuperat, vom păstra informaţiile care sunt necesare recuperării lor până în momentul colectării plăţilor aferente sau până la expirarea termenului de prescripţie, oricare dintre acestea intervine primul.

- păstram istoricul comenzilor tale în contul de client atât timp cât contul de client este activ. Dacă nu aţi accesat contul dumneavoastră de client timp de 3 ani, vom şterge detaliile contului, inclusiv informaţiile disponibile din cadrul acestuia.

- de asemenea, din raţiuni fiscale, suntem obligaţi să păstram toate informaţiile aferente facturării produselor furnizate pentru o perioadă de 10 ani de la finalizării comenzii.

Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), efectuate de către General Prest SRL.

Toate datele dvs. personale vor fi folosite de click-stop.ro exclusiv in scopul declarat al acestui site: magazin online. General Prest SRL, operator al site-ului click-stop.ro și nu va face publice și nu va vinde bazele de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal ale clienților sai.

Scopul colectării datelor este gestiune economico-financiară (livrare si facturare), informarea Clienților privind evoluția și starea Comenzilor.

Refuzul furnizarii acestor date cu caracter personal determină imposibilitatea onorării comenzilor.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si nu sunt comunicate nici unui alt destinatar. Conform Legii nr. 677/2001, clientul beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și de dreptul de a se adresa justiției. De asemenea, clientul are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale și de a solicita pe cale oficială ștergerea acestora. Clienții pot comunica informațiile corecte la info@click-stop.ro în cazul în care anumite date personale sunt incorecte. General Prest SRL se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți. Datele personale vor putea fi, însă, transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autoritati în drept să efectueze orice verificari justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile in vigoare.

Nu se stocheaza urmatoarele date: Datele cardului de plata al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către click-stop.ro, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzactiei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpăratorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure: 3D Secure înseamna o noua abordare globala a autentificării cumparatorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranta presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Pentru marketing, publicitate şi/sau alerte periodice

Vrem să ţinem legătura cu dumneavoastră şi să vă anunţăm cu privire la produse noi, oferte, campanii sau orice activităţi similare! Pentru a face asta vrem să vă transmitem mesaje comerciale de tip newsletter şi/sau alerte periodice prin e-mail sau direct pe PLATFORMA ONLINE.

În momentul în care UTILIZATORUL înregistrează un CONT pe PLATFORMA ONLINE, acesta are dreptul de a-şi exprima sau nu acordul cu privire la primirea de mesaje de tip newsletter şi/sau alerte din partea General Prest SRL prin modalitatea electronică prin e-mail sau prin anunţuri pe PLATFORMA ONLINE.

Datele furnizate de UTILIZATOR în scopul expedierii newslettere-lor şi/sau alertelor pot şi vor fi folosite de către General Prest SRL în limitele prezentei politici.

Renunţarea la primirea newslettere-lor şi/sau alertelor se poate face în orice moment astfel:

- folosind legătura special destinată din cadrul oricărui mesaj de tip newsletter şi/sau alertă primită aflată în partea de jos a e-mail-ului în secţiunea „Click aici pentru dezabonare”, opţiune ce va fi disponibilă în cadrul fiecărei comunicări;

- prin modificarea acordului său de a primi mesaje de tip newsletter şi/sau alerte în cadrul CONTULUI de pe PLATFORMA ONLINE;

- prin contactarea General Prest SRL la adresa de e-mail info@click-stop.ro şi fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

Renunţarea la primirea mesajelor de tip newsletter şi/sau alertă nu implică renunţarea la acordul privind TERMENII ŞI CONDIŢIILE sau privind prezenta politică şi se aplică exclusiv ulterior primirii mesajului/notificării de renunţare. De asemenea, renunţarea la primirea mesajelor de tip newsletter şi/sau alertă nu va afecta posibilitatea General Prest SRL de a vă contacta pentru finalizarea unei comenzi.

General Prest SRL îşi rezervă dreptul de a selecţiona persoanele cărora le va trimite mesaje de tip newsletter şi/sau alerte, cât şi dreptul de a elimina din baza sa de date orice UTILIZATOR sau CLIENT care şi-a exprimat anterior consimţământul de a primi mesaje de tip newsletter şi/sau alerte, pe baza unor motive obiective, fără niciun angajament ulterior din partea General Prest SRL sau a unei notificări prealabile.

General Prest SRL nu va include în mesajele de tip newsletter şi/sau alertele transmise niciun alt fel de material publicitar care să menţioneze vreun terţ care nu este partener al General Prest SRL la momentul expedierii mesajului de tip newsletter şi/sau alertei.

Ce date folosim pentru furnizarea comunicărilor de tip newsletter/alertă?

- prenume, nume, adresă de e-mail / număr de telefon, în funcţie de canalul ales pentru comunicare.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

Te vom contacta în aceste scopuri atât timp cât contul de client este activ în PLATFORMA ONLINE.

Produs adaugat cu succes!
Produs adăugat cu succes in listă!