Bilete, Taloane, Vouchere
In stocÎn funcție de solicitările dumneavoastră se pot realiza bilete, taloane, vouchere, cupoane, abonamente înseriate sau nominale, cu date personale, cu perforații care să permită o ușoară separare a celor două secțiuni.
Suportul printului poate sa fie hârtie sau carton de diferite grosimi.
La realizarea biletelor, taloanelor, voucherelor, se poate opta pentru o grafică personală și pentru dimensiuni diferite, alese in funcție de necesitatea acestora.
Echipa noastră de graficieni vă stă la dispoziție pentru a vă ajuta să creați propriul dumneavoastră design pentru bilete, taloane, vouchere, cupoane, abonamente înseriate sau nominale.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Facturile emise de vânzător pentru produsele aferente unor comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite clientului prin email la momentul confirmării comenzii de către vânzător. Facturile aferente unor produse care nu au fost preluate de catre client vor fi anulate de către vânzător la momentul la care aceste produse vor fi restituite de curier.
Plata se poate face online (card bancar), OP sau ramburs.
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către General Prest SRL. Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă se face de către General Prest SRL. În ziua de duminică nu se fac livrari. În anumite cazuri, în functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.
Data estimată de livrare poate varia în funcție de cantitățile produselor comandate și este cuprinsă între 3 si 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. In mod cu totul excepțional (revizii tehnice, întreruperi de curent s.a.m.d ce pot afecta producția) termenul de livrare poate fi prelungit, acest aspect fiind comunicat clientului prin mail sau telefon. Clientul poate opta pentru anularea comenzii în acestă situație, iar General Prest SRL se obligă să returneze, dacă este cazul, suma achitată în avans
Clientul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa comunicată în momentul validării comenzii pe site.