Daca nu esti 100% satisfacut de produsul cumparat de pe www.click-stop.ro, poti sa-l returnezi.

Aceștia sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi:

În termen de 14 zile, din momentul în care ai primit produsul prin curier sau l-ai ridicat de la sediul nostru, trebuie ă anunți intenția ta de a returna produsul. Poți face asta, cel mai usor, completând formularul de retur de mai jos. În acest formular, te rog să nu uiți să selectezi una din opțiunile de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei de bani.

DESCARCA FORMULAR RETUR

Daca nu doresti sa completezi formularul de retur, poti să ne anunți, printr-o declarație neechivocă, prin poșta la adresa:

General Prest SRL, Str. Romană, Nr.22, Gherla, jud Cluj;

Atenție, nu poți anunța intenția de retur doar telefonic.

După trimiterea formularului de retur, vei primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail de la noi confirmarea primirii acestui formular și apoi un e-mail în care ești informat de aprobarea sau respingerea cererii tale.

Dupa anunțarea intenției de returnare aveți 14 zile lucrătoare în care produsul trebuie să ajungă la noi, la urmatoarea adresa:

General Prest SRL, Str. Romană, Nr.22, Gherla, jud Cluj;

Returnarea fizică a produselor se poate face personal la sediul nostru( adresa de mai sus) sau prin curierat (nu poștă), costurile nefiind suportate de noi.

Daca ai optat pentru rambursul sumei de bani, îți vom trimite suma în contul specificat în formularul de retur. Dacă ai plătit cu cardul, banii vor fi returnați în același cont. Banii vor fi vizibili în cont sau pe card în maxim 14 zile lucrătoare de la data la care ne-ai anunțat de returul produselor. Îti vom rambursa banii prin aceeași modalitate de plată ca și cea folosita inițial, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare (în acest caz nu o să-ți percepem niciun comision suplimentar)

Restricții privind returul produselor

Următoarele categorii de produse nu vor putea fi returnate:

  • Produse de tip comandă specială, adică cele confecționate după specificațiile tale sau personalizate în mod clar.
  • Elaborarea de design digital, prelucrarea de fișiere continând design digital.
  • Prestări servicii: colantare și masurători de spații comerciale în vederea colantării.
  • Returul produselor defecte sau deteriorate

În cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugăm să ne trimiți, după transmiterea formularului de retur, un email la adresa info@click-stop care să conțină imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, împreună cu o descriere cât mai clară a problemei.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de către tine:

  • prezintă urme de umezire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice,
  • prezintă urme de folosire excesivă, precum și produse vestimentare purtate.

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Produs adaugat cu succes!
Produs adăugat cu succes in listă!